Translate

الاثنين، 11 يونيو 2018

( تغيرات الكلب فوكس )

( تغيرات الكلب فوكس )


  فوكس كلب جيرمن شيبرد ذكر عمره 
( سنه وشهرين ) .


تم إلتحاقه بمركز تدريب وتأهيل كلاب الأمن والحراسه 
بتاريخ 26 / 5 / 2018 .
لتدريبه على الطاعه والحراسه  والآن تم تدريبه على أعلى مستوى وعلى أيدي أمهر المدربيين وهو على وشك إنهاء تدريباته وتسليمه لصاحبه عما قريب وهو وصل لمرحله من التركيز والمعرفه عاليه جدا وثقه بالنفس وطاعه ممتازه .

تحياتي لكم / كابتن أبونور مؤسس فريق هوم دوجز بدمنهور 


ت / 01003035709

هناك 14 تعليقًا:

  1. حضرتك ياكاابتن انا نفسي نفسي اربي كلب بس الصراحه الكلاب اسعرها غاليه ونا مش معايه سعرو لو عند حضرتك كلب للتبني او اشتري بس يكون سعروو حنين

    ردحذف
    الردود
    1. انا كلمت حضرتك ع الواتس وماردتش عليا واسف علي الازعاج وتحيااتي ليكم

      حذف
  2. ابو نور احسن راجل ف الدنيا كلها وعلمنا حجات كتيره جدا انا عندي كلب جيرمن عنده 13 شهر فيه شراسه وتريب طاعه اهالي كدا كنت عايز ابيعه لاني مسافر انا من كوم حماده تحياتي ليك يابو نور

    ردحذف
  3. انا دورت على الصبر مش لاقى ممكن اسم تانى غيرة وشكراا

    والشيح حلو للكلاب ولا اية

    ردحذف
    الردود
    1. ممكن رقم أو حساب خاص نتواصل عليه صديقي ...
      متابع من المانيا

      حذف
  4. ياريت تنزل فديوهات عن العصافير الاسترالي

    ردحذف
  5. كم مدة التصاق الكلب بالكلبة فترة الزواج وشكرا ليك

    ردحذف
  6. ابو نور تعرف حد في الامارات مدرب حراسة وممتاز

    ردحذف
  7. ابونور انا هاخد النتايه الي للتبني
    انا من البحيره

    ردحذف
  8. سلام عليكم
    كابتن ابو نور محتاج مساعدتك كلمتك على ايمو ما ترد و الرقم حقك حاولت اتصل عليه ما راضي يتصل انا من السعوديه كيف اتواصل معاك و شكرا

    ردحذف
  9. مساء الخير يامحترم لوسمحت انا برن عليك مغلق طول الوقت وعايز اتواصل معاك بخصوص الكلب بتاعي انا من فوه جنبك

    ردحذف
  10. سلام عليكم انا عثمان من موريتانيا هنا في بلدي لا يباع كلاب اريدو كلب راعي الماني مستعك دفك تكاليف سفر

    ردحذف
  11. سلامه عليكم يا كابتين انا كنت متابع حضرتك واشتريت جرواين و معرفش انهم عندهم بارفو و مشيت علي العلاج بتاعك الدكر بدا ياكل و النتاية بدات ف البارفو ف عاوز اعرف اكمل ف العلاج مع الدكر و النتاية ولا اعمل اي و اسيبه ياكل ولا لا

    ردحذف
  12. السلام عليكم يا كبتن ابو انور انا وسيم من السعودية واتابعك واحبك جدا عندي انثى جيرمن فيهازي القشره في شعرها او زي الفطريات لمن اجيلها من جسمها لازم ينشال الشعر معها ويسسب لها جرح في نفس المحل رحت عند كذا دكتور في دكتور قلي جرب وفي دكتور قلي فطريت انا مني عارف ايش السببب فا ياريت ترد علي تعليقي

    ردحذف

( تغيرات الكلب فوكس )

( تغيرات الكلب فوكس )   فوكس كلب جيرمن شيبرد ذكر عمره  ( سنه وشهرين ) . تم إلتحاقه بمركز تدريب وتأهيل كلاب الأمن والحراسه  بتاري...