Translate

الخميس، 26 أبريل 2018


متوفر حالياً افضل الجراوى بأقل الأسعار
01003035709 

هناك 28 تعليقًا:

  1. سلام عليكم اخي العزيز ابو نور كم اسعار الجراوي انه يوسف الحزين من العراق من احد مشتركين ومتابعين قناتك الرائعه وارجو رد

    ردحذف
    الردود
    1. حبيبى سعر الجرو 1500 جنيه مصرى

      حذف
  2. كنت عاوز اسال عن سعر الجرو جيرمن شورت هير وشكرا

    ردحذف
    الردود
    1. حبيبى اسعار الجراوى 1500 للذكر و1000 للانثى

      حذف
  3. الجرو لونج هير الونات حمرا بكام

    ردحذف
    الردود
    1. حبيبى الذكر 1500 والانثى 1000

      حذف
    2. أزال المؤلف هذا التعليق.

      حذف
    3. انا نفي اربى تقليب حلو وفي نفس الوقت السعر ميكونش عالي اووي

      حذف
    4. انا نفي اربى تقليب حلو وفي نفس الوقت السعر ميكونش عالي اووي

      حذف
  4. الردود
    1. محتاج نتاية في شحن

      حذف
    2. حبيبي يا احسن واكبر كابتن في مصر هو ينفع تجبيو الجرو لحد البيت وانا مش قصدي اي اهانة

      حذف
  5. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  6. طب انا محتاج نتاية هل في شحن

    ردحذف
  7. في شحن لمحافظه القاهره

    ردحذف
  8. السلام عليكم اول حاجه ربنا يوفقك ديماا ومن تقدم لتقدم تاني حاجه كنت عايز اسأل حضرتك هو حضرتك بتبيع كلاب جيرمن كبير عمر سنه او اكبر ومدرب طاعه وشراسه وله لا

    ردحذف
  9. احسن كابتن في مصر هو ممكن تجيبي الكلم لحد البيت وانا مش قصدي اي اهانة

    ردحذف
  10. انا من دمنهور ممكن اعرف مكان المزرعه عشان اقدر اتواصل معاكو

    ردحذف
  11. ازيك يأبو نور منور والله الدنيا كلها والله يباركلك انت انسان محترم
    ياريت ترد عليه عندى جرو عمره شهرين خد تطعيم واحد بس ومن ساعتها بتسخن علطول وودتها للدكتور كل يوم يديها حقن ومش بتنزل الحراره اعمل ايه انا خايفه اوى على كلبتى وشكرا ليك استمر

    ردحذف
  12. منور الدنيا يأبو نور ليه مش رديت عليه ارجوك رد عليه الامر درورى

    ردحذف
  13. عايز كلب تقليب عالى وش اسود وشعر احمر خشب عريض .. السكرتارية قالتلى فى فيديو سيمبا بس مش لاقية للاسف .. دى نمرتى للتواصل ٠١١٤٠٧٣٨٥٢٠

    ردحذف
  14. سعر الجرو اللولو كام

    ردحذف
  15. تشحن الى دول اوروبا ؟!

    ردحذف
  16. من از احواز ایرانم میخوام یه سگ داشته باشم جهت محافظت از مناطق نفتی بعد چنانچه مورد موافقت قرار. گرفت 50تا جهت هر چاه نفتی یک سگ. پیشنهاد شما در این مورد رو میخوام بدونم

    ردحذف

( تغيرات الكلب فوكس )

( تغيرات الكلب فوكس )   فوكس كلب جيرمن شيبرد ذكر عمره  ( سنه وشهرين ) . تم إلتحاقه بمركز تدريب وتأهيل كلاب الأمن والحراسه  بتاري...